Kurs i sosiale medier

Innholdsmarkedsføring 2020
Få et tilbud

KURS I SOSIALE MEDIER

Etter over 10 års erfaring med markedsføring i sosiale medier opplever vi en klar frustrasjon og forvirring av mange som daglig lager innhold til sosiale medier for bedrifter. Det er ikke lett å følge med når algoritmer endrer seg og brukere flytter på seg. Vi har laget et kurs for bedrifter som ønsker å lykkes med sosiale medier i 2020, et kurs som hjelper deg med tips, råd og hvordan du kan legge en strategi for sosiale medier i 2020.

Vårt kurs i sosiale medier tar for seg din bedrift som utgangspunkt. Du vil få konkrete råd om hvordan du kan bruke sosiale medier effektivt for å skaffe flere kunder og bygge opp din bedrift i 2020.

Vårt kurs tar for seg følgende:

Hvilken plattform bør din bedrift være på?

Det finnes utrolig mange kanaler innenfor sosiale medier. Som bedrift så kan man ikke være på alle. Vi vil gå igjennom de forskjellige kanalene og komme med råd til hvilke kanaler som er mest aktuelle for deg. Hvis du vet hvilken kanal du bør være på 100% og ønsker et kurs innenfor én plattform er dette helt klart noe vi tilbyr. Ta kontakt så skreddersyr vi et kursopplegg for deg og din bedrift. 

Facebook

Facebook har endret seg drastisk over de siste årene og bruksmønsteret er endret. Du vil lære hvordan din bedrift bør bruke Facebook som plattform i 2020. Vi gir deg tips, råd og ideer som du kan implementere for å få bedre respons på innleggene dine. 

Instagram

Instagram er blitt en svært populær plattform for både privatpersoner og bedrifter. Vi hjelper deg med å finne dine muligheter på Instagram.

Snapchat

Snapchat kan være en effektiv kanal for bedrifter å kommunisere. Vi ser på mulighetene for din bedrift og du lærer hvordan du kan bruke Snapchat effektivt i din bedrift.

TikTok

Tiktok er en ny plattform som er spådd til å bli større enn Instagram og Facebook. Vi viser deg eksempler på hvordan du kan bruke TikTok til din bedrift.

Hva bør man kommunisere på sosiale medier og hvordan?

 

Det å velge riktig kommunikasjon på de forskjellige plattformene er helt essensielt for å lykkes. Vi kommer med råd og tips til hvordan din bedrift kan kommunisere riktig på sosiale medier i 2020.

Marianne Vikse

Marianne Vikse

Spesialist på sosiale medier // kursholder i kurs i sosiale medier

Marianne har en bachelorgrad i Merkevarebygging fra Markedshøyskolen og har de siste 10 årene jobbet med innhold i sosiale medier for både små og store bedrifter. Hun drives av gode resultater og jobber hardt for å forstå algoritmer og hva som fungerer for den enkelte bedrift i sosiale medier. Hennes nyeste besettelse er TikTok, selv om hun forstatt bruker Facebook, Snapchat og Instagram daglig. Sånn er det når man elsker jobben sin!

Velkommen på et interessant og lærerikt kurs i sosiale medier sammen med Marianne. 

Ofte stilte spørsmål om vårt kurs i sosiale medier

Det finnes mange forskjellige tilbydere av kurs innenfor sosiale medier, nedenfor har vi samlet noen spørsmål som bør gi deg svar på det du trenger.. 

Hvem passer vårt kurs for?

Vårt kurs passer for bedrifter som ønsker å å bli bedre i sosiale medier. Vårt kurs er laget for nybegynnere og det betyr at det passer for alle uansett rolle. Om du allerede skulle ha god kunnskap så tilpasser vi det gjerne etter ditt nivå.

Hvor lang tid tar våre kurs?

Våre kurs tar normalt en arbeidsdag. Det betyr at man burde sette av en dag til vårt kurs.

Hvor mye koster vår kurs?

Ta kontakt med oss her for å få et tilbud på vårt kurs.

Hvor holdes kursene?

Vi kommer gjerne til deg eller så har vi tilgang på noen veldig fine møtelokaler i Åsgårdstrand. 

Hvor mange deltakere kan være med på kurset?

Vi setter opp kurs med alt fra 1 til 4 personer. Er dere 5 eller flere som ønsker å booke et kurs får dere grupperabatt. 

Får vi beholde kursmaterialet?

Vi sender alltid kursmaterialet (Google Presentasjon) etter endt kurs. 

Hva koster et kurs i sosiale medier?

Ettersom vi skreddersyr alle våre kurs vil prisene variere. Noen har en stor og tung merkevare som allerede er godt i gang med innholdsmarkedsføringen. dette innebærer med analyse på forhånd og problemløsning. Mens andre skal i gang med en ny merkevare og har alle mulighetene foran seg.

Selv om mange prinsippene er like liker vi å være forberedt slik at vi leverer mest mulig verdi til våre kursdeltakere. Dette vil gjenspeiles i pristilbudet dere får. 

Ta kontakt med oss så får du et pristilbud. 

Hvordan lykkes på LinkedIn i 2020

Få innlegget direkte på e-post ved å legge igjen e.postadressen din. 

You have Successfully Subscribed!